Coraz więcej firm działających w Polsce świadczy swoje usługi pomocowe w języku ukraińskim.
Według oficjalnych danych, w Polsce przebywa 3,18 mln uchodźców z Ukrainy. Biorąc pod uwagę obywateli Ukrainy, którzy przebywali w Polsce przed wybuchem wojny (według różnych szacunków było to od 1,5 do 2 mln) oraz fakt, że około 1 mln z nich wróciło na Ukrainę — mamy całkiem sporą grupę osób, które, czy tego chcą, czy nie, stają się klientami firm działających w Polsce.
I właśnie z myślą o takich klientach sieć sklepów RTV Euro AGD uruchomiła infolinię w języku ukraińskim. Pomoc udzielana za pośrednictwem infolinii RTV EURO AGD przy składaniu zamówień, sprawdzaniu dostępności produktów, informowaniu o złożonych zamówieniach oraz rozpatrywaniu reklamacji i zwrotów będzie od teraz również w języku ukraińskim.
Sieć sklepów nie jest jedyną firmą, która świadczy swoje usługi wsparcia w języku ukraińskim. Podobne działania prowadzą banki i infolinie telekomunikacyjne, a także inne firmy działające po obu stronach granicy.
Obsługa klienta w języku ukraińskim odbywa się za pośrednictwem własnego contact center w Lublinie. Jak wskazuje sam właściciel sklepu, klienci w 80% przypadków oceniają świadczoną usługę wsparcia na poziomie 9 i 10 punktów NPS.
Firma zatrudnia ponad 100 osób, które pełnią funkcję przedstawicieli ds. obsługi klienta. Są oni odpowiedzialni za szybkie i dokładne rozwiązywanie problemów klientów, realizują zamówienia i odpowiadają na pytania klientów. Główne zalety tego podejścia to:
– Możliwość bezpośredniej komunikacji z osobą, z którą można omówić swój problem;
– Możliwość otrzymania szybkiej informacji zwrotnej na temat zapytania;
– Wysoki poziom profesjonalizmu i doświadczenia pracowników;
– Szybki czas reakcji (często w ciągu kilku minut);
– Dostępność 24 godziny na dobę;
5 komentarzy
Darek
9 maja 2022 @ 15:16
Cieszę się z infolinii w języku ukraińskim
Jest to bardzo ważne, ponieważ mogę zrozumieć, co się dzieje.
Będę mógł pomóc moim bliskim i poczuję się pewniej.
Sabina
9 maja 2022 @ 15:20
Wczoraj wieczorem byłam bardzo przygnębiona moją obecną sytuacją i pomyślałam o tym, jak bardzo potrzebuję przyjaciela, z którym mogłabym o tym porozmawiać. Potem pomyślałam, że o wiele przyjemniej byłoby, gdyby ktoś mógł mnie wysłuchać i pomóc mi. Postanowiłam więc skorzystać z infolinii – i WOW! To jest niesamowite! To tak, jakbym miała przyjaciela, który wie, co powiedzieć i doradzi mi, co robić dalej.
Bardzo się cieszę, że to robicie!
Marek
9 maja 2022 @ 15:21
Jestem przepełniony radością z powodu nowej infolinii. Chciałam poświęcić chwilę, aby podziękować za umożliwienie jej uruchomienia!
Jest to wielki krok w kierunku zapewnienia każdemu, bez względu na okoliczności, dostępu do środków potrzebnych do tego, by być szczęśliwym i zdrowym.
Wiem, że będzie to miało ogromne znaczenie dla wielu ludzi. Dziękuję za całą waszą pracę nad tym projektem!
Maja
9 maja 2022 @ 15:26
Wow.
Jestem przepełniona radością z powodu nowej infolinii.
To ogromny krok naprzód dla naszej firmy i jestem bardzo dumna z Was wszystkich, którzy ciężko pracowaliście, aby tak się stało!
Bożena
9 maja 2022 @ 15:28
Jestem bardzo podekscytowana nową infolinią. Cieszę się, że mamy możliwość kontaktowania się ze sobą nawzajem i z naszymi klientami w bardziej osobisty sposób! Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak wpłynie to na naszą firmę.