Skip to content

Infolinia RTV Euro AGD jest dostępna w języku ukraińskim

Spis treści

Coraz więcej firm działających w Polsce świadczy swoje usługi pomocowe w języku ukraińskim.

Według oficjalnych danych, w Polsce przebywa 3,18 mln uchodźców z Ukrainy. Biorąc pod uwagę obywateli Ukrainy, którzy przebywali w Polsce przed wybuchem wojny (według różnych szacunków było to od 1,5 do 2 mln) oraz fakt, że około 1 mln z nich wróciło na Ukrainę — mamy całkiem sporą grupę osób, które, czy tego chcą, czy nie, stają się klientami firm działających w Polsce.

I właśnie z myślą o takich klientach sieć sklepów RTV Euro AGD uruchomiła infolinię w języku ukraińskim. Pomoc udzielana za pośrednictwem infolinii RTV EURO AGD przy składaniu zamówień, sprawdzaniu dostępności produktów, informowaniu o złożonych zamówieniach oraz rozpatrywaniu reklamacji i zwrotów będzie od teraz również w języku ukraińskim.

Sieć sklepów nie jest jedyną firmą, która świadczy swoje usługi wsparcia w języku ukraińskim. Podobne działania prowadzą banki i infolinie telekomunikacyjne, a także inne firmy działające po obu stronach granicy.

Obsługa klienta w języku ukraińskim odbywa się za pośrednictwem własnego contact center w Lublinie. Jak wskazuje sam właściciel sklepu, klienci w 80% przypadków oceniają świadczoną usługę wsparcia na poziomie 9 i 10 punktów NPS.

Firma zatrudnia ponad 100 osób, które pełnią funkcję przedstawicieli ds. obsługi klienta. Są oni odpowiedzialni za szybkie i dokładne rozwiązywanie problemów klientów, realizują zamówienia i odpowiadają na pytania klientów. Główne zalety tego podejścia to:

– Możliwość bezpośredniej komunikacji z osobą, z którą można omówić swój problem;

– Możliwość otrzymania szybkiej informacji zwrotnej na temat zapytania;

– Wysoki poziom profesjonalizmu i doświadczenia pracowników;

– Szybki czas reakcji (często w ciągu kilku minut);

– Dostępność 24 godziny na dobę;

 

5 komentarzy

  1. Darek
    9 maja 2022 @ 15:16

    Cieszę się z infolinii w języku ukraińskim

    Jest to bardzo ważne, ponieważ mogę zrozumieć, co się dzieje.

    Będę mógł pomóc moim bliskim i poczuję się pewniej.

  2. Sabina
    9 maja 2022 @ 15:20

    Wczoraj wieczorem byłam bardzo przygnębiona moją obecną sytuacją i pomyślałam o tym, jak bardzo potrzebuję przyjaciela, z którym mogłabym o tym porozmawiać. Potem pomyślałam, że o wiele przyjemniej byłoby, gdyby ktoś mógł mnie wysłuchać i pomóc mi. Postanowiłam więc skorzystać z infolinii – i WOW! To jest niesamowite! To tak, jakbym miała przyjaciela, który wie, co powiedzieć i doradzi mi, co robić dalej.

    Bardzo się cieszę, że to robicie!

  3. Marek
    9 maja 2022 @ 15:21

    Jestem przepełniony radością z powodu nowej infolinii. Chciałam poświęcić chwilę, aby podziękować za umożliwienie jej uruchomienia!

    Jest to wielki krok w kierunku zapewnienia każdemu, bez względu na okoliczności, dostępu do środków potrzebnych do tego, by być szczęśliwym i zdrowym.

    Wiem, że będzie to miało ogromne znaczenie dla wielu ludzi. Dziękuję za całą waszą pracę nad tym projektem!

  4. Maja
    9 maja 2022 @ 15:26

    Wow.

    Jestem przepełniona radością z powodu nowej infolinii.

    To ogromny krok naprzód dla naszej firmy i jestem bardzo dumna z Was wszystkich, którzy ciężko pracowaliście, aby tak się stało!

  5. Bożena
    9 maja 2022 @ 15:28

    Jestem bardzo podekscytowana nową infolinią. Cieszę się, że mamy możliwość kontaktowania się ze sobą nawzajem i z naszymi klientami w bardziej osobisty sposób! Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak wpłynie to na naszą firmę.

Dodaj komentarz